ruvec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
!= yerine == yapmamız gerekmiyor mu? eğer 0'a eşit değilse, 1e eşittir. bu da öyle bir veri var demektir. yanlış mıyım?
haklısın yanlışlık yapmısım