Konu
kayıt bulunamadığında uyarı yazmak
10-08-2010, 02:20:59
#6
husee3
ruvec adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
!= yerine == yapmamız gerekmiyor mu? eğer 0'a eşit değilse, 1e eşittir. bu da öyle bir veri var demektir. yanlış mıyım?
haklısın yanlışlık yapmısım