edit, sadece com yazılıymış, ama bunu uygun bir şekilde izah etmelisin.
arkadaşım konuyu okuyun o zaman, kullandığım uslüpta sorun olduğunu düşünmüyorum. Konuya .com dışında yazan arkadaşları kibar bir şekilde uyarmak istedim lakin özel mesaj ile 10a yakın .net, .org uzantılı domain geliyor sayenizde vaktim boşa gidiyor. Bende o zaman vaktimi boşa çaldın diye sana -rep veriyim olur mu?
İlk mesajımda font size 5 ve highlight şeklinde sadece .com dedim
https://www.r10.net/1061676502-post3.html sonra 3. mesajda yine .com dedim
daha ne dememi bekliyorsunuz?!