Konu
Kng & EylulForum | Public Server
09-08-2010, 23:28:34
#22
cs_eylul
WebLOADER adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sxe son sürüme güncelleyim geliyorum.
sXe kaldırdımki
birde IP yeni olduğundan botlar var şuan