tamam işte ayrı isim soy isim demiş bende onu soruyorum
aynı isim soyisim ama farklı bankalar kullansak olmazmı diye
farklı isim soyisim yazınca mecburen başka birinin banka hesabını kullanman gerekir bunun bende farkındayım
Şahsi düşüncemi soruyorsan ben olmaz derim ama yine'de Kawasaki nickli arkadaşa pm at sen o daha bilgili bu konularda