Adam topa ayağını sürmeden gönderilecek mi ? Bonservisi felan varmıydı yazık olacak paraya giderkende 1 yıllık alağını alır bizim Türk takımları birilerini zengin etmeyi her zaman başarıyorlar saolsunlar