Kötü tarafı mağdurun kurumsal bir site olması. E-postaları çalışmıyor. Son 3 günümüz bu arkadaşlara ulaşmak için çabaladık. İnşallah kısa sürede hallolur.

@cemoka dediğin gibi ulaştığımız anda herhalde transfer felan bir şekilde uzaklaşmaya çalışırız.