Konu
reklam konusunda ayardım
08-08-2010, 23:08:18
#2
veci
öncelikle hayırlı olsun.bence her iki şeklıde denemen gerek.reklam gerı donuslerını kısa surede saglıklı degerlendıremezsın!birde yüksek bütçeler gerekır dıye dusunuyorum