amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış yapmışsınız. Çünkü mail gelince ben de giriyordum bakıyordum. Geri dönüşü sağlıyordu bence. Hiti arttırıyordu.
Böyle demeniz üzerine mail sistemlerini geri çağrıyorum fakat spam korkutuyor beni Şu an artık mail aktif