Konu
İlk Defa Kendi Yazılımımız Wp Sohbet Teması
08-08-2010, 17:16:14
#3
AnkaraLIII
Üyeliği durduruldu
DoganKartal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yerleşimler gayet hoş olmuş ancak tema fontları daha açık olsaydı iyi olurdu. sohbet sitesi için gayet hoş bir yerleştirme olmuş. hayırlı olsun.
Bu temayı deneme amaclı yapdık zaten.
Bugun Renk tonları acık 2. temamızı olusdurcaz