Konu
İlk Defa Kendi Yazılımımız Wp Sohbet Teması
08-08-2010, 15:50:21
#2
DoganKartal
yerleşimler gayet hoş olmuş ancak tema fontları daha açık olsaydı iyi olurdu. sohbet sitesi için gayet hoş bir yerleştirme olmuş. hayırlı olsun.