PcMaKeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
esxi ücretsiz değil mi Engin abi?
60 gün deneme süresi demiş orda?

Yanlışım varsa düzeltirmisiniz? Ben esxi ücretsiz biliyordum.
deliçoban'ın da dediği üzere, ESXI artık ücretsiz dağıtılan bir yazılım. Sadece üye olarak süresiz kullanım key alabiliyorsunuz