yürekliyasen telini adresini yolla ama yürekliysen ..........
bende senın gibi ikisinide r10 da veya ws de tanıdım ağrılıyım trabzonda kalıyorum bplus.com beni tanır realde dediğin sorulara cevap verdim bana mesaj gelmedi özel atsaydın kardeş şöyle bir durum var diye. bende dönerdim hergün r10 dayım ben
2. Biz nerde yaşıyoruz uzaydamı burası hukuk ülkesi madem dolandırdılar mahkemeye git yada ahlak dairesi içerisinde destek iste. benim bir değil en son 8 sanırım 10 da olabilir şirketim var telini verirsen direk numaralarını veririm orayıda ararsın domainlere gelince sen onlara para vermedinmi şirketle iletişime geç konuş ara telden . eğer citti olsaydın eğer dolandırılmış hakkı yenmiş olsaydın hemen telli yollar benimle konuşurdun . insanların bir onuru var sen gitmişsinher yere yazmışsın en son özel mesaj atmışsın ..... bune ya bıktım artık