merhaba arkadaşlar,adwords hesabımı dün açtım ve bir promosyon kodu kullanmaya çalıştım ama sanırım onu da kabul etmemişti...

şimdi bugun arkadaşın biri bir kupon verdi onu da ekledim "Bu hesapta zaten tanıtım amaçlı bir promosyon kodu kullandınız. Tanıtım amaçlı promosyon kodları her müşteri için bir tane ile sınırlıdır. " diyor


100 tl lik reklam vereceğimi bir yerde belirtmiştim ve daha sonra 7 tl de aktifleştirme oldğunu bana bildirdi google

şimdi bakıyorum hesabıma

-107,00 TL kalan kredi \\ yazıyor profilimde - acaba bu ödemem gereken miktar mı nedir ???

bu arada manuel ödemeyi seçtim korktum hesabımdan tak tak diye para çekerlerse sormadan diye.Bu manuel ve otomotik konusunda da önerileriniz nedir sizlerden yorum bekliyorum.


Yardımcı olabilecek birileri aranıyor...