Dizi artık baymaya başladı. Çok uzattılar. Artık yazacak seneryo bulamıyorlar bazı bölümlerde çok saçmalıyorlar. Dizinin bütün sezonlarını takip ediyorum fakat artık dizinin bitmesi taraftarıyım.