Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@EJDER çok güzel bir sistem. hem geçen senenin istatistiklerini hem ösymnin verdiği ist.leri görmemiz süper.
en güzeli çoğu dersane prog. gibi yanlış okul kodları vermemesi.
bi dahaki sene özel koşullarınıda girseniz daha güzel olur bence.
Teşekkürler, bu yıl yetişmedi gelecek yıl daha fazla içerik olacak.