tekrar arayın bence size denk gelen eleman stajyer falandır öyle saçma sapan bi neden söylenirmi nslerde ne gibi bir hata olacak hata olsa bile myneti ne ilgilendirir format olarak uygunsa ns leri yönlendirir gerisi kullanıcının problemidir.