Konu
FIFA'dan penaltı devrimi!
04-08-2010, 03:11:08
#9
maviyalniz
Bence futbolcu penaltıyı kaçırırsa kaleci kırmızı görsün hakem de formasını çıkarsın tribünlere koşsun. Daha mantıklı...