Hocam size annesinin nasıl bi insan olduğunu anlatmaya kalksam vbulletin maximum karakter hatası verir.
Kırtasiyeye,bakkala kızını salmayan hatta balkona çıktığında "niye çıktın balkona" deyip 5dk sonra içeri yollayan bi kadın.
Cep telefonlarımız varya.Adı üstünde CEP telefonu.Ama cebinde duramıyo.Herkezinki masanın üstündeymiş onunkide masa üstünde kalcakmış.Böyle işte.Evlerini arıyorum kimse yok.
Napçam ne etçem bilmiorum
Genelde babalardan çekeriz

Kısmet hocam yılmayın, asla pes etmeyin zaten bir süre sonra engel olamadıgını anlayınca kendisi pes edecektir.
Hakkınızda hayırlısı, Sıkmayın canınızı. Bu tip zorluklar her aşk'ta yaşanır, zor olanı güzeldir