MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
150TL+ kadar para gitti , Giden gitti diyecek bi' şey yok. Kendisinden değilde kardeşi , abisinin - ablasının çocuklarından çıksın!
dostum eğer dün bana destek olsaydın, o veletten aldığım 250$ı sana gönderirdim. olan oldu artık. hayırlısı olsun diyeceğiz.