MeyT gibi r10un kurdu olmuş adamlar böyle çoluk çocuğa ucuz yöntemlerle dolandırılıyorsa 800 de gider 3bin de gider. adamın herşeyi ofsayt gidip bide öteki konuda savunmuşsun
Çok inandırıcı geldi , yapacak bi' şey yok.
2 arkadaşa paylaştırmıştım zaten PayPal'ları onlarda geri gittiler..
Şuanda 228TL kadar geri ödeme geçtim , Yazık günah... Ama yapacak bi' şey yok. Giden gitti...