r3l3x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MeyT gibi r10un kurdu olmuş adamlar böyle çoluk çocuğa ucuz yöntemlerle dolandırılıyorsa 800 de gider 3bin de gider. adamın herşeyi ofsayt gidip bide öteki konuda savunmuşsun


Çok inandırıcı geldi , yapacak bi' şey yok.

2 arkadaşa paylaştırmıştım zaten PayPal'ları onlarda geri gittiler..

Şuanda 228TL kadar geri ödeme geçtim , Yazık günah... Ama yapacak bi' şey yok. Giden gitti...