Yok arkadaşlar vallahi r10dan yediğim parayı hiçbiryerden yemedim
endeksbilisim olayında tam 3 milyar vurgun yaptım
magicteknolojiden 800 tl
birdaki vurgunda görüşmek üzere
bu arada marul telefon numaranı pm at arıyacam seni

bb