Adsense öyle birşey ki, içeridekiler çıkmak için uğraşır, dışarıdakiler girmek için uğraşır
Sen kurallara uysan da, google "
geçersiz etkinlik" diye anlamını hala çözemediğim bir neden ortaya koyar ve banlar
Diğer taraftan, internette gezerken sitelere bakarsın, onlarca site görürsün kurallara aykırı davranan ama paralarını alırlar takır takır
Sen de sanırsam hesabın yok henüz, forumda bu bölümdeki alt sayfalara bak 8 saatte onaylatan yöntemler paylaşıldı onları uygulayarak hesabını almaya çalış.
Gerisini banlana banlana, düşe kalka öğrenirsin
Hesabım Yok Evet

Bilgilenmedende Almak İstemedim Olaya dalmam için Mantığı Çözmem Gerek Diye Düşünüyorum Konuşabileceğim Muhabbet edebileceğim ''dost'' diyip paylaşabileceğim kişilerle konuşmak ve ilerlemek isterim Çıkar Gözetmeden En Önemlisi .. Yorumun için ve Düşüncen için Çok Teşekkür Ederim .