by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense öyle birşey ki, içeridekiler çıkmak için uğraşır, dışarıdakiler girmek için uğraşır

Sen kurallara uysan da, google "geçersiz etkinlik" diye anlamını hala çözemediğim bir neden ortaya koyar ve banlar

Diğer taraftan, internette gezerken sitelere bakarsın, onlarca site görürsün kurallara aykırı davranan ama paralarını alırlar takır takır

Sen de sanırsam hesabın yok henüz, forumda bu bölümdeki alt sayfalara bak 8 saatte onaylatan yöntemler paylaşıldı onları uygulayarak hesabını almaya çalış.

Gerisini banlana banlana, düşe kalka öğrenirsin
Hesabım Yok Evet Bilgilenmedende Almak İstemedim Olaya dalmam için Mantığı Çözmem Gerek Diye Düşünüyorum Konuşabileceğim Muhabbet edebileceğim ''dost'' diyip paylaşabileceğim kişilerle konuşmak ve ilerlemek isterim Çıkar Gözetmeden En Önemlisi .. Yorumun için ve Düşüncen için Çok Teşekkür Ederim .