Simdi öncelıkle konuda bana -rep veren ******** insana sesleniyorum ey ******** madem emege saygın yok sitede ne işin var dermisin.. bana Gruplarda toplu davet kodu yok bu arada 7bin kiside Gelmez En kral Grup adi kursan bile kardes
110k gruplar var bildiğiniz üzere.
-rep de ben vermedim .
******** demeniz de forum kurallarına aykırı.
gerekeni yapar umarım modlar