ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istersen birde "z" koyabilirsin sorun değil
bazı yerlede birden fazla kelimede kasmak siteyi sandboxa düşürür diye yazılar okumuştum bu doğru değil mi