Konu
Sizce nasıl yapmalı ?
03-08-2010, 10:52:32
#3
HHHMMM
ant07 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
istersen birde "z" koyabilirsin sorun değil
bazı yerlede birden fazla kelimede kasmak siteyi sandboxa düşürür diye yazılar okumuştum bu doğru değil mi