bi kere exigo da davetiye diye bi olay yok..oraya üye olan kişi yönetimden istek yoluyla birini siteye üye yapabilir.bu isteklerin %99 uda reddedilir.ayrıca hdbitsde türkiye zaten banlı..
Siz doğru istek yapmayı bilmiyorsanız alamazsınız tabikide.Exigo davetiye sistemi şu şekilde işler.Üye yapmak istediğiniz kişiyi hangi trackerdan nereden tanıdığınızı sizin ve onun o trackerdaki bilgilerini ve davet edilcek kişi neden exigo istiyor dediklerinde mantıklı bir açıklama yapar verirsiniz.Sizin ve davet etmek istediğiniz kişi iyice araştılır.Uygun görülürse davetiyeniz yollanır.Hangi siteden tanıdığınızı sorduğunda btmusic.eu adresini yazarsanız veya FTN , FSC , revolt(revtt değil) , skittles sitelerindeki profillerinizi yazarsanız çok rahatlıkla davetiyeniz gelir..
Hdbits isteyen kişi türk ip banlı olduğunu zaten bilir.Bilmeyen kişi varsa zaten ben bilgilendiriyorum dostum.Fakat elimde 2 tane aslanlar gibi türk bayrağı çakılı hesap var.Nasıl mı olur ? Elinizde hdbits hesabı varsa girin bakın 6 aydır VIP(encoder) kullanıcıların yolladıkları davetiyeler her ülkeye açıktır.Türkiye dışında mısır , israil , portekiz(DİĞER BANLI ÜLKELER) ipleri ile bile girebilirsiniz.
Kısaca dostum hdbitste davetiye verebilecek sadece 20 kişi var...Exigoda ise user üzeri tüm kullanıcıların davetiye istek kısmı açıktır.İşi bile herkes davetiye alabilir.Bu yüzden ikisinin arasında fiyat farkı vardır.
Başka soru sormak isteyen varsa seve seve detaylı şekilde yanıtlayabilirim arkadaşlar.İllaki alış-veriş yapmanızda gerekmiyor.Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.
Herkese iyi geceler