sözleşme olmadıkça hiçbir hak iddia edemezsiniz.Devlet kişilere değil belgelere bakar.Geçmiş olsun ancak etik olarak böyle kopya bir projeyle işlerin ne kadar yürüyeceğini düşünmeliydiniz.Geçmiş olsun...