Rolleyes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herhangi bir kanıtın yok. Suçlu sen olursun sanırım Msn konuşmaları vs. varsa o zaman başvur derim ben.
Hocam bu tür işleri pek bilmem ama mantıken; tanık, bilirkişi, dosya dökümanların hep o kurumun alehine çıkması lazım değil mi? İsim onların adres onların.

Bana sorarsan iyi bir dilekçeyle işi bitirirsin.