Hani şu band sorununuda ortadan kaldırıversen düşünmemek elde degil.
Band genişliğine sınrsız yazdıgınızda haberim olsun. bir paketiniz benim dememek elde değil. fakat sütden agzı yanan yogurdu üfleyerek yer misali bu konuda yerli malı insanı ister istemez korkutuyor.
Datacenterların elinde değil dostum bu. Fiber internet fiyatları yüksek olduğu sürece yüksek olur. Her ne kadar datacenterlar fiyatı düşük tutmaya çalışsada onlarda birşeyler kezanmak zorunda.
Senin dediğin olsa forumdaki çoğu kişi yurt dışındaki serverları TR de tutar. TR de olduğu için elinen altında gibi rahatlıkla yönetilir.
Arkadaşda güzel fiyat sunmuş. Hayırlı satışlar dilerim.