Merhaba tekrar,
Suvari bahsettiğin çin telefonları için geçerlidir.O telefonlara imei yazılamalarına izin verilir, orjinal telefonlarda ise uem denilen bir chipi var ve imei buna yazılıyor. Eğer imei yazmak istiyorsan o uemi söküp programlanmamış bir uem kullanacaksın. Bundan sonrada box denilen özel bir cihazı telefona bağlayacaksın ve onu da bilgisayar. Sonra gerekli yazılımı açacaksın, ve blackberry nin model numarasına göre ilgili yazılımı yükleyeceksin
Göründüğü kadar basitmiymiş? Türkiyede blackberry için bu işi yapan kişiler nadirdir. Box dediğim 600 küsür tl den başlar fiyatı, her telefon içinde ayrı bir box geliştirilir ki box un kullandığı yazılımlarda ücretlidir..
O yüzden normal bir insanın bunları yapması söz konusu olamaz. Telefonu yaktırmaya gerek yok