Konu
dunyaninenkisadomaini boşta
02-08-2010, 11:34:50
#3
Byismail
AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sırf beni kınama diye -rep atmıyorum
3 harfli domain arıyoken aklıma geldi bu