Arkadaşlar hiç girmediğim adresini unuttuğum hani sorsanız adsense ney diye o nerenin kazası diyeceğim siteye neyse şu anda bir gireyim acaba halen hesabımda koca koca sıfırlar mı var derken birden şaşırdım.
Resimde de görüldüğü üzere 21.144 gösterime 148 kişi tıklamış

7,24 $ vermiş.Acaba sitede ki tıklanma oranı normal mi?Tık başına verilen ücret normal mi?