iş alınmış arkadaşlar daha neyin pm sini almayı düşünüyorsunuz ?
iş sadece profil açıp bırakma olayı olmadığından plandığım vaktin dışına taşıyor. az da olsa şu ana kadar açtığım profilleri konu sahibine özür niteliğinde bırakıp yerimi bol vakti olan arkadaşlara bırakıyorum.
Konu günceldir.