tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşverin bence beyler. Gidip 15 TL verin. Adam akıllı bir yerden alın. İçiniz rahat etsin.
EVET 4 lira faciasından sonra doğru söylüyorsunuz.hatta 15 de üste verip sigorta yaptıracan