takmıyorum.Küpe Osmanlı döneminden beri kadınların simgesi olmuştur.Bana zamanında cihana hükmetmiş olan Türk kültürünün Avrupa kültür sömürgesine boyun eğdiğini hatırlatmakta.Özümüzden yozlaşmaktayız.Takmadım,takmayacağım.Saygı duyarım herkesin kendi görüşüdür.Ama görüşlerim bu yönde..

Not:Bazı arkadaşlar hemen ilkokulda ezberlediği Yavuz Sultan Selim hikayesini satmaya çalışmasın açsın tarih kitabını okusun.