Arkadaşlar her girip link kastığım oto onaylı sitelerde normal linki bile mod. onaysız bırakamıyorum. kod felan ekleyıp kasmıyorum normal kasmalarda'da aynısını verıyor.
Bilgisayarınızın giriş spam olabilir diyor, bu yüzden ilk moderator olacak.
Pc'ye ne yapabilir önerilerinizi bekliyorum. şimdiden teşekkurler