peki bişey daha sorsam

linke tıklandıgında aynı pencerede açıyor sayfayı,onu yeni bi pencerede açtırabilirmiyiz? sidebardaki linklere _blank ile bunu yapıyoruz admin sayfasından mesela,aynı şekilde içerige girdigim resimlerede aynısını yapıyoruz.bu yukarıdakine uygulanabilir mi?