Konu
mail@domainadi.com şeklinde gmail üzerinden nasıl kullanırım?
01-08-2010, 15:38:08
#9
sosyopat
şifreyi sıfırladım ve girdim. şimdi ne yapmam gerek? cname kaydını nasıl yaparım?