Bende Buca'da çok kaldım böyle dans eden görmedim.Adam neresinden uydurduysa bilemiyorum.
var hacım var, daha dün gece sevgi yolu hiphopın orda apaçiler yarışma yapıyorlardı görsen böyle bir rezillik olamaz
zaten kılık kıyafetden belli ediyorlar kendilerini