bestoffrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugüne kadar - veya + ya hiç bakmadım , ön yargılı olmak güzel değil.
pm atıldı.
Teşekkür ediyorum.Bazıları öyle yapıyorda :P