neyapmaklazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM alayım.Sırf -repimi çok gördüğün için atmayacaksan söylede bir daha yazmayalım.
bugüne kadar - veya + ya hiç bakmadım , ön yargılı olmak güzel değil.
pm atıldı.