Çok sık kullanılan bir yöntemle alıcı demiş ki bu işlemi ben yapmadım ve haberim yok. Şimdi Paypal sizden gönderdiğinizie dair kargo numarası isteyecek. Sizde de e-kitap olduğu için herhangibir kargo numarası gösteremeyeceğiniz için 20$ ınız gidecek. Ben bu şekilde 1000$ kaybettim. Çok geçmiş olsun, Allah bu dolandırıcıların hepsinin belasını versin!
Yapma yaa.. Ben şimdi açıklama yapıyorum ingilizce, r10 yazışmalarını da koyuyorum. E-kitap sattığım için kargo numarası vs. yok diyeceğim. Sana da geçmiş olsun hocam 1000 $ acaip para :S