Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
94 yada 95 tam hatırlamıyorum ama aralıksız tüm serilerini oynadım, CM 01-02 LordHaseky'nin dediği gibi en kral seriydi, hem oynanabilirlik hem mantık olarak en iyisiydi. Şuan ben 3D karşıtı olduğumdan, FM08'in kadrolarını günceleyip oynuyorum çünkü 2010 çok hata veriyor, okadar komik olaylar oluyor ki;

- 3-0 önedesin maçı 3-4 veriyorsun bakıyorsun çektiğin kaleye şut 30 kusur adamların 4 ve hepsi gol olmuş
- Takım bir hafta önce, Chelsea'yi deplasmanda 2-0 yeniyor, 4 gün sonra Hacattepe'den 3yiyor :P

En kral seri 01-02 ki en zevk aldığım kariyerimde oydu, Coventry City 3. ligden başlamıştım ile 6 sezonda 2 UEFA kupası almıştım
katılıyorum fakat 3d görüntüde fena değil ama Cm01-02'nin yeri çok ayrı..