Merhaba, sitenin arayüz tasarımını çizip "PSD" formatında teslim edebilirim. Bu işlemden sonra gerekli koda döküm ve giydirme işlerini forumdan diğer arkadaşlara verebilirsiniz.
Eğer ilgilenirseniz pm ile dönüş yapabilirsiniz.
İyi çalışmalar.