Merhabalar, 2 veya 3 gün önce awbs lisans aldık tam hatırlamıyorum ne zaman aldığımızı. Henüz tema almadık şu an için default tema kullanıyoruz. Anasayfaya paketler nasıl girilecek acaba? Bakmadığım dosya bakmadığım yer kalmadı ama bir türlü çözemedim.
CAPS ;