adamlar ankette hile yapmışlar sadece herkes çok güzle tıklamış ben çok kötüye tıkladım oyumu saymadı sonuçlara tekrar baktım yine saymadı çok iyiyi hesaba alıyolar çok kötüyü almıyorlar