Olur mu böyle saçmalık yahu? Bu taslağı yapan yayınlayan da hiç mi akıl fikir yok? Telefon hattı kullanan ile kullanmayan arasında ne fark olacak o zaman? Bu resmen tilki kurnazlığıdır bu resmen soygundur hem de göz göre göre soıygundur.Kardeşim sanane ben ister hat kullanırım ister kullanmam neden internet hizmetini tek başına kullanamayayım? Kullanacak oılsam da neden sana 14 TL fazla vereyim?
Yahu ne desek nasıl sitem etsek boş yani bu sistem yine bildiğini okuyor.Bize de:" zehir zıkkım olsun o milletten haksızca aldığınız paralar ha vatandaşını soyan zihniyet ha dağdaki vatan haini diyorum, benim için ikiniz de birsiniz."