Merhabalar
2 yıllık geçiş hakkım var onu kullanmak istiyorum.

makina resim konstrüksiyon / teknikerliği / birde yeni bir dal açılmış mühendisliği 2 yıllıkmış cnc, resim, imalat filan karışık imiş öyle bir bölüm oluşturuldu mu?

2 yıllık da hangisi daha kolay benim elle çizim kabiliyetim yok ama bilgisayar ile programları çok iyi biliyorum ( okul seviyesi sınıfta en iyilerden idim ) programları öğrenmeyi çok seviyorum ve çabuk öğreniyorum resim ilk yıl elle imiş zorluk çeker miyim?

Teşekkürler.

Birde Sakarya ilinde merkezde birde Hendek de var Hendek olursa güzel olur nerden öğrencem varmı yok mu?