haberin ayrıntıları burada : http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/1...edium=facebook

ama resmen saçmalık. yalın adsl kullanmak istediğiniz zaman 14TL ek ücretide olacak yani telefon sabit hat parasıyla aynı hesaba geliyor.

ne anlamı kaldı ki ? resmen aptal yerine koymadır bu