Organik hit olmadığı için banlanma riski her zaman vardır. Bu nedenle onlardan gelen hit, arama motorlarından gelen hitin her zaman 1/10'u felan olmalı.
Eğer onlardan gelen hit, Google hitinden fazlaysa banlanma riskin bence yüksek.
ben adwordsa reklam verdim.tıklarım 3 katına çıktı ne olacak şimdi ban yermiyim acaba ?