kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ys Belgeniz Yok Sanırım.
YS Belgem Onaylandı Mail Geldi, Fakat Prosedür 3-4 Hafta Beklemem Gerekiyormuş .. Numara Çıkınca Yayınlayacağım Yorumunuz için Teşekkür Ederim.